Ik kan de Vissengids App niet gebruiken en/of downloaden

Het kan voorkomen dat de App niet goed werkt of niet gedownload kan worden. Hierbij spelen diverse factoren een rol:

  • Probeer de App via wifi te downloaden: via 3G of minder levert soms problemen op bij Android.
  • De App is alleen via de App Store en Android Market te downloaden, en dus niet beschikbaar voor andere platforms als Nokia, Blackberry e.d.
  • De telefoon is een gekraakte versie
  • De versie van de firmware is verouderd
  • De telefoon staat te lang achtereen aan
  • Er staan teveel applicaties tegelijk open
  • Er is niet voldoende geheugen beschikbaar
  • De verbinding is slecht, waardoor het downloaden niet of zeer traag verloopt

Je kunt het volgende proberen:

  • Firmware updaten en opnieuw de App installeren
  • De telefoon uit en aan zetten en de App installeren
  • De App de-installeren en vervolgens nog een keer installeren
  • Het beschikbare geheugen uitbreiden, bijvoorbeeld door andere Apps of content te verwijderen

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons. cookiebeleid.