MijnVISmaat genomineerd voor Dutch Interactive Awards 2013

5380
09 apr 2013

Mooi nieuws! MijnVISmaat is namelijk genomineerd voor de Dutch Interactive Awards 2013. Dit zijn dé awards voor het beste online werk in Nederland. MijnVISmaat doet mee in de rubriek 'Loyalty en CRM'.

Mijn VISmaat is technisch gerealiseerd door Cross Media Communicatie Groep uit Groningen. Het gratis online platform van Sportvisserij Nederland neemt het in de strijd om de awards op tegen gerenommeerde namen als Windows 8, Hunkemoller, Oxxio en Eneco.

Op 16 mei worden voor het vierde jaar op rij de prijzen uitgereikt voor het allerbeste interactieve werk van het afgelopen jaar tijdens de Dutch Interactive Awards (DIA). Die dag wordt tijdens een feestelijke avond in het Krasnapolsky Hotel in Amsterdam bekendgemaakt wie er dit jaar naar huis gaat met de prijs voor het beste Nederlandse werk op het Web.

Over MijnVISmaat

Sportvisserij Nederland biedt met MijnVISmaat een gratis online platform (website + apps) voor sportvissers de mogelijkheid om vangsten te registreren, delen en analyseren. Inmiddels kent de community na één jaar al meer dan 30.000 gebruikers. De vangstgegevens bieden Sportvisserij Nederland belangrijke informatie over de verspreiding van vissoorten en brengt viswater in kaart.

Lees ook:

Er zijn geen gerelateerde berichten.

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons. cookiebeleid.

Divide