Afgelopen week ontving de Facebook fanpage van Sportvisserij Nederland haar tienduizendste 'like'. Bedankt Facebook fans! De winnaar van ons prijspakket is bekend.
Zoals we vorige week al op onze Facebookpagina hebben beloofd, vieren we dat met een mooi prijspakket voor één van onze fans. Bianka Barning gaf aan dat ze het pakket aan haar zoon weggeeft. We hebben haar zoon 'Declan Vis' even bekeken en we werden blij van iemand met z'n Facebook naam en profielfoto!
'Declan Vis' mag van zijn moeder een leuk verrassingspakketje verwachten. En terecht met zo'n naam en foto!
Jullie zijn de winnaars van dit pakket, van harte gefeliciteerd! Stuur je adresgegevens even per PB, dan sturen we het pakket aan jullie op.
Voor onze andere fans: nogmaals dank voor jullie like en we beloven binnenkort meer weggevers!
Prijzenpakket met DVD Vis TV 2014, originele Sportvisserij Nederland cap, beide vissengidsen met alle Nederlandse vissoorten, praktisch VISpasmapje, hakensteker met keycord en een pen die 'rood', 'blauw' en 'snoek' kan schrijven als je goed oefent.
Op onze pagina vind je niet alleen het laatste sportvisnieuws, maar ook leuke foto's, video's en leerzame vistips. Soms met een gezonde dosis humor.
Youtube 13,5 miljoen views
Overigens is Sportvisserij Nederland ook actief op andere social media. Het Youtubekanaal is met ruim 430 video's, die al meer dan 13,5 miljoen keer zijn bekeken, en ruim 19.000 abonnees ook een erg succesvol medium. Op Twitter zijn we ook actief en hebben we geregeld interactie met onze 4.500 volgers.
Ed en Marco op social media
Wist je trouwens dat onze Vis TV presentatoren Ed Stoop en Marco Kraal ook zeer actief zijn op social media? Ed kun je vinden op Facebook en Marco is op zowel Facebook als Twitter actief: