VISplanner

5717
14 jan 2019

De afgelopen maanden zijn er veel wateren bijgekomen in de VISplanner. We merken uit reacties dat bij een aantal gebruikers de app problemen geeft; wateren worden niet getoond of de app crasht.

Onze ontwikkelaars werken aan een structurele oplossing, maar vooralsnog lijkt onderstaande tip de problemen bij gebruikers te verhelpen:

  • Stap 1: verwijder de VISplanner app van je telefoon en installeer deze opnieuw (we adviseren je om dit met wifi te doen)

  • Stap 2: Start de app en zorg dat de database met wateren volledig wordt geladen (zie bijgevoegde plaatje). Dit kan enkele minuten duren. Je ziet dan de melding 'Uw waterdatabase is bijgewerkt tot (datum vandaag)'.

Mocht je vervolgens nog problemen ervaren met de app, neem dan contact op via ons contactformulier (kies onderwerp 'VISplanner') en vermeld je telefoonnummer waarop we je kunnen bereiken. We hebben dan graag direct (telefonisch) contact om het probleem beter in kaart te brengen.



Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons. cookiebeleid.

Divide