HSV Service

VISpas campagne 2012 van start

7676
09 mei 2012

De VISpas campagne is deze maand weer van start gegaan. De landelijke publiciteitscampagne voor de VISpas loopt van begin mei tot aan de zomer, brengt het vissen weer volop in de media, en kent dit jaar enkele bijzondere elementen.

De VISpas campagne is dit jaar opgezet in samenwerking met de Telegraaf Media Groep. Dit bedrijf is een van de grootste Nederlandse mediagroepen en sterk in print, online en radio. De uitgebreide publiciteitscampagne voor de VISpas zal dan ook ‘crossmediaal’ (via verschillende media, die met elkaar verbonden zijn) van opzet zijn en via alle drie van de eerdergenoemde platformen lopen. Dit om het sportvissen en de VISpas aan het begin van het seizoen zo breed mogelijk onder de aandacht van de Nederlandse bevolking te brengen.

Sportviskrant

Zo verscheen er op zaterdag 19 mei een speciale sportvisbijlage in De Telegraaf. In deze zestien pagina’s tellende special die bij de zaterdagkrant zat ingevouwen, kwamen diverse facetten van de hengelsport aan bod. Vissende BN-ers, de nieuwste visgadgets, de rol van sportvissers bij visonderzoek en de wereldkampioenschappen Dames zoet en Kustvissen die dit jaar in Friesland en Zeeland plaatsvinden waren enkele van de onderwerpen die de revue passeerden.

Radio Visquiz

 

Op de radio wordt de VISpas onder de aandacht gebracht door middel van spotjes op Sky Radio en Radio Veronica. Op de laatste zender loopt tot en met begin juni ook nog de speciale online visquiz met Mark Huizinga. De bekende voormalige topjudoka (onder meer Olympisch kampioen in 2002) slaat hierbij elke dag een andere vis aan de haak, waarna je kunt raden welke vis dit is.

 
Mark Huizinga, top-judoka en visgek!

Dagelijks is er een hengelset te winnen die ter beschikking is gesteld door Pure Fishing. De hoofdprijs is een geheel verzorgde meervaltrip voor twee personen naar Spanje van The Compleat Ebro Angler

Homepage takeover

Ook online zal de VISpas worden gepromoot. Zo loopt er de hele zomer een bannercampagne op verschillende websites, waaronder Hyves. Op de website van de Telegraaf vindt deze maand ook één dag een zogenaamde ‘homepage takeover’ plaats. Dit houdt in dat de VISpas banner op alle bestaande advertentieposities op de homepage verschijnt. De grote zichtbaarheid op deze drukbezochte site betekent dat de VISpas maximaal onder de aandacht wordt gebracht.

Er zijn geen gerelateerde berichten.

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons. cookiebeleid.